arasbek Ah öyle kıymetli ki birinden bunu duymak.. aylardır kendimi suçlamaktan ben bile nefret ettim kendimden. Ama ben de herkes ne yapıyorsa onu yaptım ve böyle oldu. Yenidoğanken ihtiyaçlarını karşılamak güven sağlar diyorlardı, onu yaptık. Her istediğinde emzirdim, uykuya yerinde alışsın diye uykusunu hep yatağında yaptırdım, kucak ister temas ister korkma dediler ama işte şimdi de öyle alıştırmışsın oldu maalesef. Bence de bebekten bebeğe çok şey değişiyor. Onların o desteği aramama sebebi ne onu bulmak lazım ama keşke bu kadar bilmesek ya.. annelerimizin zamanı gibi komşunun dediğiyle ilerlesek belki bundan kolay olacaktı bilmiyorum.