luna93 ikizkom benim molfix değil ama birçok marka kullandım hepsinde oldu :) Ben mi yanlış bağlıyorum site videolarına da baktım ama hayır kaçıyor bir şekilde, üstelik ennn geç 4 saatte bir alıyorum sabah akşam 💩 kokuyorsa, fark ettiysem hemen alıyorum
busrakaan18 lunamarduk külot bezlerde kayma oluyor mu? Hediye baby turco kulot bez gelmişti nirmalde 2 numara kullanıyorken 4 numara kulot bez sıktı iz yapti. Minies de oyle bir sey oluyor mu?
lunamarduk busrakaan18 valla hiç kayma olmadı benim.. bi kere sızıntı yapmıştı ama babası bebek uyandıktan sonra mıncıklayıp yoğurdu biraz ondan.. ama kayma hiç olmadı.. sıkmada olmadı 1 beden büyük aldığım için.. ben artık hayatta kullanamam cırtlı bez.. hep karnından taşma oluyordu benim bebemin.. bi kaç defada sırtından kaka fışkırınca bıraktım cırtlı bezi..
lunamarduk busrakaan18 bence bi deneyin içinde 19 tane var 6 numaranın.. 5 numarada 23 taneydi.. büyük paketleri yok maalesef. O kadar bez ziyan oldu demezsiniz 🤭 Migros ta bide internette satılıyor.. ama Migros tan alın alacaksanız internette 1 buçuk katı ve üstüne satılıyor ✨