Merhaba bizde demir damalsina uc gun ince basladik ferrum dr umiz yazdi ama iki gundur bebegimde ishal var bunu yasayan var mi kabizlik yaptigini biliyodum ama galiba düşük bi yuzde de olsa ishalde oluyormus. Normalde kusan bir bebek zaten ama ilaci verince daha fazla kusuyor hatta icinde bes dk icerisinde mutlaka cikartiyo sut ve sut ürünlerine alerjisi olan bir bebek alerjik rekasiyon gosterme durumu var mi bilginiz varmo ayrin drumuzla iletisime gececegim zaten ama