tbmmt Kızlar bugün kızıma 4 aylık aşısını yaptırdım, Vegaferon isminde bi damla verdiler her gün aç karnına 7 damla bebeğime vermek için demir içinmiş başka bi marka var mı yoksa bunu kullanmalımıyım
minikelanur [silindi] kızım 8 kilo 8 damla mı kullanmalıyım bende demir ilacını değiştiricem myiron vermişti özeldeki doktor ama dişlerde leke yaptıgını gördüm burda yardımcı olabilir misiniz ve dvit ne önerirsiniz içerik açısından pedia d kullanıyoruz onuda
poyraz1210_ tbmmt vegaferon içinde paraben var ferrum kullan içeriği temiz maalesef sağlık bakanlığı ücretsiz verdiği bir şeyin içinde paraben olması beni çok şaşırttı cimere şikayet ettim hatta aç prospektusu sol üstte içindekilere yazıyor
tbmmt minikelanur önce özel yazmıştı doktor onu kullanmıştım tera markaydı sanırsam sonra o bitti sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum d vitaminde
[silindi] minikelanur evet doktor bana çyle söylemişti bana da ferrum önermişti aslında başta ama oğlumda kabız yaptığından sidefere geçmiştik sonra kızda direkt sidefere başladım dişte şeke vs de yapmıyor
nnoktaa tbmmt vegaferon ve monovit sağlık ocakları bunları ücretsiz verir. Biri demir biri d vitamini. Çöpe atın. İçerikleri temiz değil. Demirde bestiron tavsiye ederim. Gerçi konumuz d vitamini değil ama onda da ocean tavsiye ederim. 🥰
tbmmt nnoktaa ilk tera kullanmıştık doktorumuz yazmıştı bitti tekrar sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum d vitamininde ama demir için kafam karıştı sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum acaba hiç kullanmasam sorun olur mu
poyraz1210_ tbmmt senin vucundaki demiri emiyor bebek ve depoları büyüdükçe boşalır demir eksikliği de anemiye sebep verir koruyucu damla olarak demir verilir ben vegaferon kullandığımda hafif kanlı ishal oldu korktum içeriği de temiz olmadığı için ferrum veriyorum günlük kilosu kadar şuan 6.5 kiloyuz 6 damla veriyorum onu da bir kere de değil sabah 3 akşam 3 damla şeklinde bölerek veriyorum tadı güzel değil çok hareketli 6 damla bekleyemedigi için
minikelanur Sağolun kızlar o zaman dvit ocean alayım demiride sideferle değiştireyim teşekkür ederim hepinize♥️