hulyaaky Mmrryy doğum yaptığım hastanede 57 çıktı geçen ayın ben 14ünde Bende acaba hastanede yanlış mı ölçüm oluyor diye başka bi. Hasteneye getirdim kızımı orda 63 çıktı yani anlamadım bilmiyorum çift bez takıyorum tekrar 15 Gün sonra gideceğim hastaneye