Kızıma 3. Ayında kalça çıkığı var dediler sağ bacak 2 cm 58 çıktı 1.5 aydır pavlik bandaj takıyor 3 haftada bir kontrole gidiyoruz hiç gerileme yok banyo bile yaptıramıyoruz doktorun izniyle dün açtık banyo yaptırdık çocuğun bacakları aşşağı inmiyor yukarda tutuyor alışmış öyle sizinde öyle oldumu sonra kaç günde düzeldi emekleme ve yürümesinde gecikme yaşadınızmı veya duruşunda değişme oldumu çocuğun bunları çok merak ediyorum yaşayan anneler biraz bahsedermisiniz