sera03 Momtobe iyi de onu bilemezsin ki olcturmeden şekerin düşmüş olsa bile sonuçta hbir şey yiyorsun yükselecek tabii ki
sera03 Momtobe hayır tansiyon düşmüştür demiş ya biri ben ona istinaden dedim şeker de tansiyon da düşse bir şey yiyince duzelersiniz onu olcturmeden ayırt edemezsiniz onu demek istedim☘️
rabiatsdmr Momtobe büyük ihtimalle tansiyonunuz düşüyordur çünkü aynı şeyleri bende yaşadım biraz daha yemenize dikkat ederseniz toparlar diye düşünüyorum yine de bir doktora görünmenizde fayda var tabiki
Kbr_ea Momtobe doktora gittiniz mi bende bu problemi yaşıyorum galiba insülin direnci var. Size ne dedi doktor