Kızlar bir süredir böyle saat 3-4 gibi elim ayağım titriyor kalbim hızlanıyor baya yani sabah öğlene kadar iyiyim ne oluyorsa hep bu saatlerde panikliyorum oyle oluncada derin nefes alma ihtiyacım geliyor yaşayan varmı🥺 Bu arada sabah 10 gibi kahvaltı ediyorum pekte yiyemiyorum bidaha yemekte yemiyorum ama aralarda bir şeyler yersem böyle olmuyorum