2AngelMom deleted20517 40 giyiniyorum olur mu ki acaba 🤦♀️ çok tatlı rengi var fiyat siz söyleyin bende olur veya olmaz diyeyim ona göre kararlaştıralım 🌸💕
deleted20517 2AngelMom etikette 36 yazıyor ama geniş kesim normalde 38 giyerim bana biraz bol öyle söyliyim,gardropsta 500 yazdım ama indirim yapabilirim çok temiz kullandım yeniden farksız yani ☺️
Kuzeymomss tospikannesi_ Nişantaşıbutika diye bir sayfa var, orada renkleri var 1300 tl ve inanılmaz kaliteli. Bende bayram için aldım memnun kalırsınız. Fiyat aralığınız nedir bilmiyorum ama söylemek istedim
50krsvertirreekk Bende de siyah kırmızı ve pitikareli ceketler mevcut doğumdan sonra iyice şiştiğim için olmuyolar ihtiyacı olan varsa resim yükleyebilirim ☺️
2AngelMom deleted20517 rengine bayıldımm ama neden konusunda çok tereddüt ediyorum Göğüslerim büyük biraz benim ya 🤦♀️ 95 😁😁😁