Nisanur889020 Nnnnn bitkisel ve karışım olduğu için eczaneci buzdolabında saklayın dedi bundan önce de biogia kullaniyordum onuda dolapta bekletiyordum
Dilara4535 Nnnnn hayır hayır 5ml çok fazla içindeki kağıtta yenidoğan için kullanımı yazıyor.2,5ml yazılmış ama bana o bile fazla geldi ben 1.5veriyorum
26azraa Nnnnn metsil kullan canım birde biogıo kullan on numara ıkısı reflü var kızımda 1.5 aylık kullnıyorum doktor tavsiyesiyle
Modies Nnnnn biz kullandık ama bebeğiniz kaç aylık ? Meğer bizde süt alerjisi varmış , bu şurubun içinde de kimyon var bozuyormuş bizi .
Modies Nnnnn benim anladığım gaz damlaları bebekten bebeğe değişiyor. Her damla her bebeğe iyi gelmiyor. Denemeden de bilemiyorsunuz