S_x_w kibritci_kiz ilk kontrol şart tabi ki..oturup oturmadığına bakılıyor..dr un bana ilk kontrole kadar ilişki olmasın ya da ek bir korunma oksun demişti üstelik..ihmal etmeyin
sahrakurt Benim takılırken doktor bakmıştı sorun yok demişti ama 1 ayı geçti sol tarafımda ara ara batma oluyor hemen ondan korkuyorum bir şey olur mu sizce
Belinays_mom sahrakurt canım zaten takarken kontrol edilip 1 ay sonra kontrole gel demişti doktor seninde gitmen lazım bence kendini riske atma . Söylediğin şeylere göre kayma vs olabilir bekleme git
sahrakurt Gittim çok şükür sorun yok , 6 ay sonra yine bakarız dedi. Ağır kaldırmak etkiliyormuş bazı insanların rahmin de kasılmalar yapabiliyor dedi.
Belinays_mom sahrakurt adınıza çok sevindim en azından o stresten kurtuldunuz evet ağır kaldırmak yada ani düşüşler falan da etkileyebiliyor dikkat etmek gerekiyor