10 gün önce taktırdım bugün kontrol muayenem vardı gidemedim. Herhangi bir ağrı kanama yok tekrar randevu alıp gitmem gerekiyor mu illa ki? Muayene ücreti vermem gerekecek çünkü. Yoksa kontrol ettirmek şart değil mi? Taktıranlar süreciniz nasıl oldu acaba