poyraz1210_
Saat tam 16 da 2 aylık bebeğimin beslenme zamanıydı, besledim, ama neredeyse hepsini kustu, 165 ml vermiştim. Hemen hemen 80 kadar kustu, yarı yarıya gibi hesapladım
Neyse olur böyle her zamanki gibi dedim…
Bir sonraki beslenmeye geçtim 3,5 saat sonra 19.30’da gene 165 ml hazırladım. İçti baya normal… tam ensesinden gazını çıkarttıracaktım ki gene çok çok çok kustu, belki mendili hiç bu kadar ıslanmamıştır
Kusma önleyici bir tozu var, onu içine kattım kalan süt için, içirdim. Onu da zorlaya zorlaya kustu :((
2 seferdir aç kalmış oldu
Ateş ölçerden ateş almıyorum… 36,6 çıkıyor (kol altı ateş ölçeri)
Bugün çok gazı vardı, elimle masaj yaptım, son iki yemek arasında kaka yapmış ama çok sıvı
Değiştirdim, beslemeye başlamadan önce
Beslemeye başladım gene aynı şekilde yaptı sıvı çokça, değiştirdim…
Yani bilemedim bir derdi sıkıntısı mı var? Kuruntu mu yapıyorum? Normal mi, hasta mı oldu bilemedim
Bir de geçen sefer insanlar yazmış elleri ayakları soğuksa ateş öncesi vs… evet elleri ayakları soğuk… korktum açıkcası, bir şey mi oluyor diye
Var mı fikrin?