Andromedauzay biz yurtdışında yaşıyoruz,evi inşaat halinde aldık.Teslimat zamanında evi hiç beğenmedim,o kadar kullanışsız bölünmüştü ki,geri dönüş de yoktu maalesef.Evimiz de yoktu başka,eşim ailsine yardım etti 4 yıl boyunca A dan Z ye ne lazımsa bir eve,bir iğne bile alamadık o dönemde.Sonra evi alma asamamızda bende işe başlamıştım,evin iç bölümü hoş olmasa da çok şükür diyerek taşındım.O dönem en uygun fiyatlı mobilyalarla döşedik 6 yıldır da oturuyoruz çok şükür bin şükür.Nasipte varsa güneş gören bir evim olsun isterim.Rabbim olmayana da nasip etsin.