alyabarlas Dedektifgadget devlete yapmıyor getırdık 6 ay olunca gel dedi eger hıc emmez ise gel dedi bnmkı emıyor duan kılofa almış 1 haftada oyuzden yapmadı
Dedektifgadget alyabarlas anladım benim kızım emerken tıkanıyordu onu söyledim ben doktora o da yaptı vardı yani epey belli bir bağ vardı
bebek2anne1 Layddiana biberon emiyor içerken tik tik ses geliyor evet ama çocuk doktoru baktı yok dedi başka bir doktorda var dedi ben nasıl anlayacağım nereye gitmem gerekiyor bunun için?
asaf3467 koalaanne doğduğu güm çocuk doktoru söyledi kesilmesine gerek yok dedi ben ısrarla ilerde sorun olursa dedim ilerleyen zamanlarda o zaman ortodontiye götür dedi suan 8 ay 10 günlük aklımda yaptırmak istiyorum
mutlukoala koalaanne bizimkinde de var. Diş hekimi arkadaşımıza sorduk süt dişleri çıkıp düştükten sonra kesilir dedi. Kesilnememesi durumunda dişler ayrık oluyor
alyabarlas Dedektifgadget :(( ya cnmda yanıyor senınde oylemıyxı emerken cok acıtıyor kavrayamadıgı ıcınmı yenı doğdugu ıcınmı
Dedektifgadget alyabarlas öyleydi canım bende lansinoh ve susam yağı sürdüm kesinlikle tavsiye ederim yara oldu resmen bizim 2.5 aylık kestiler artı çok kusuyordu ya zordu 😭💖 o yüzden iyiki kesildi tükürüğünu bile yutamiyordu
alyabarlas Dedektifgadget baska devlete randevu aldm bakalım onlar kescekmi vok uzuluyorum cunkuu aglıcam yanii artk cnku emmek ıstıyor emıyor ama cok zorlanıyor cok uzuLuyorum
MommyNest koalaanne benim öğlumdada var ama o kadar abartılıcak bir şey yok dedi sadece 2 yaşına girince konuşmasını takip edicekmişim eger olmasa kesecekler ve oğlumun ki kalın kanayabilirmiş ondan yapmadı
Dedektifgadget alyabarlas sen deki içemiyor bebeğim emmiyor de birazda ağla durumum yok özele gidemiyorum de kesiyorlar genel cerahha git direk ben öyle yaptım biliyorum canım çok zor inşallah keserler pes etme diret
alyabarlas Dedektifgadget kestirdim sukur bu doktor hemen keselim dedi 2 dkda bitti iş sukur olsun bundanda kurtuldum