koalaanne Kontrolde bebegmde dil bagi oldgnu kbbnin kesmesi gerektigi soylendi. Emmeyi zorlastiriyormus. Zaten memeyi zor tutan bebek sebebi buymus. Yenidoganda yaptiran vae midir
Layddiana koalaanne vardı bizim geçti şimdi 5 aylık ama önce emme problemi yoktu sade tik tik ses geliyordu
Aysunnkaya koalaanne bizde de var biberonla içen bi çocuktu red yaşamadım şimdi 1 yaşında diş Dr götürdüm kesilmesi lazım dedi haftaya küçük bi operasyon olcak bi yaşını bekliyorum
bebek2anne1 Layddiana biberon emiyor içerken tik tik ses geliyor evet ama çocuk doktoru baktı yok dedi başka bir doktorda var dedi ben nasıl anlayacağım nereye gitmem gerekiyor bunun için?
Atlaseg koalaanne emmesine çok engel değildi bizim ama ilerde bazı harfleri çıkarmasında sıkıntı olabilir karar sizin benim kendi çocuğum olsa yaptırırdım dedi bizde aklımızda kalmasın içimiz rahat etsin diye kestirdik
cansubebek Bizde kestirdik 3 aylıkken ufak bi anestezi veriliyor 5 dk bile sürmüyor aynı çıkıyorsun hastaneden
nevaserap Bebeğim 8 aylık. Geçen ay öğrendik dil bağı olduğunu beslenmesine engel olmadığı için beklememiz söylendi çocuk cerrahına götürmüştüm. Operasyon anestezi ile oluyormuş ancak tamamen uyutuluyor mu bilmiyorum.
cansubebek Evet çocuk cerrahı bakıyor ona hastaneye yatış yapılıyor gün veriliyor ameliyathanede kesiyor doktor
alyabarlas Atlaseg devlet hast kesmedı bugun gittik 6 aylıkken gel dıyot daha ckk kucuk ddi anne sütü alıyor beslenme iyi pndanmı ddi acaba beslenemezse henen gel dddi