MeteNaz hellokitty8 ben günü gününe olurum bu ay 2 gün gecikti ama oldum şükür. Şimdi size regli perilerimi gönderiyorum 😂
prensesbii15 aycoregim bende emziriyorum doğumdan sonra 1defa oldum 2 3 olmadım süt koruyor dediler sonra oldum soradaki adetim bekliyorum
yavruaslanlar hellokitty8 oğlumda 1 ay olmadığım oldu o yüzden stres yapıp kafana takma 26 aylık ve ben düzenli olarak 15 aydır adet oluyorum tabi korunma yöntemin nedir bilmiyorum ben aylık iğneyle korunuyorum🌸