hellokitty8 gün erken gebelik testi negatif kafayı yicem olacağı varsada stresten olmuyor kafayı yicem 🙄
bloggeranne hellokitty8 haha benimde 3. Gün geçikti daha test falan yapmadım çünkü öyle bir ihtimal yok diye 🤣 kızım daha 3 gün sonra 7 aylık olacak birde 5 yaşında oğlum var büyük konuşmam ama hazır değilim🤣
minikelanur hellokitty8 benimde 3. Gün gecikmenin bekliyorum ne gelen var ne giden havalardandır inşallah😂
MeteNaz hellokitty8 ben günü gününe olurum bu ay 2 gün gecikti ama oldum şükür. Şimdi size regli perilerimi gönderiyorum 😂
aycoregim 21 ocaktan beri bekliyorum 2 kaset test negatif cikti, doktora gittim emzirdigin icin oluyor dedi. Kan vereyim diyorum gerek yok diyor sanki ameliyat et beni dedim. Yarin aile hekimine gidicem kan vermeye insallah, fenalik geliyor belirsizlikten
prensesbii15 aycoregim bende emziriyorum doğumdan sonra 1defa oldum 2 3 olmadım süt koruyor dediler sonra oldum soradaki adetim bekliyorum
hellokitty8 bloggeranne bende bendeeee 20 aylık oğlum var ama hiç hazır değilim bir olsam da rahatlasam hergün test yapıyorum yaa
Smilebaby_ Spiral ile korunuyorum iki hafta önce kadar pembe kanamam gelmişti,sun bugün olmam gerekiyordu ne karnım ağrıyor ne bişi gekiyor kaldım hoyle aşırı korkuyorum umarım bişi yoktur ilk defa böyle bişi oluyor 🤒😔😔
minikelanur hellokitty8 yok 7 sinde vitaminlerime baktırmak icin doktora gideceğim orda rica ederim diye düşündüm henüz kızım 10 aylık hazır değilimmm😂 sizde yaparsanız haber edin