Elonice evet devam ediyordu malesef artık ilacı kendi başıma içmemeye başladım ilacı içince huzursuz bacak sendromu oldu uyku uyuyamıyordum doktor iyice arıtıyor dozu. Zaten ben huzursuz bağırsak sendromu olduğum için gittim açıkcası kaygı bozukluğum yıllardır var ama kendi kendimi içimden konuşarak idare ediyordum sürekli karın Ağrı’sı ishal durumu var diye gittim lustral bana hiç iyi gelmedi doktor da değiştirmiyor dozu artırıyor. Sanki çok zor ilacı değiştirmek.