Ayserose Benim ablam kullandı bir dönem ,kendisi boşandıktan sonra psikolojik sorunlar yaşadı ilaca başladıktan sonra daha da kötü oldu diyebilirim sürekli evde herşeye bağırıp kızan biri haline dönüştü en ufak şeyi kendi üzerine alınıyordu çok alıngan olmuştu olmayan şeyleri söylemeye başlamıştı ilacı attıktan sonra çok sessizleşiyordu 1 saat kadar buzdolabı gibi duruyordu bakışları donuklaşıyordu doktoru ilaca henüz yeni başladı vücut ancak alışacak demişti ama 2 ay sonra da düzelme olmayınca doktor ilacını değiştirdi