EsraYce
Bende Medcezir çekimlerine denk gelmiştim bizim komşunun evinde çekim yapıyorlardı.Balkondan Çağatay Ulusoy u görmüştüm hiçde merak edip gitmedim ama 🤣🤣Bu arada tozlu dere dedikleri yer bizim mahalleydi 🙈hatta bizim evde de çekim yapmak istediler balkonu çok beğenmişler babam istemedi 🤣