mss_12 EsraYce yargı benim oturduğum yerde çekiliyordu .hepsini gördük mahallecek:) İstanbul’da avm de dolaşırkende mümkün.yada arabayla biryere giderken.
pembekoalam stillwasser yok canım bildiğin Sancaktepe de çektiler o sahneyi🤣 burada bi film stüdyosu da vardı. Bir gün karakol tabelası asılıyordu. Bir gün acil, bir gün adalet yazıyordu filme göre bu binayı kullanıyordu çoğu dizi.
NariNariKiminYari EsraYce sarıyerde yargı çekiliyordu. Beykozda da bir kafe var evimin aşağısında bir kaç dizide ordan sahneler var. Bizim evin yolundan caddeye çıkınca bir sürü karavan oluyor çok dizi çekiliyor o taraflarda
yavruaslanlar EsraYce Leyla bizim burda çekiliyor görüyorum gonca vuslaterini sık sık görüyorum ve bayılıyorum ona
cauuv2 Bahar dizisi benim gittigim hastanede çekiliyor uzaktan görüyorum arabayla geçerken ama kontrol günüme hiç denk gelmedi çekimler😂
nslhnak EsraYce bahar dizisi hemen yanımdaki hastanede çekiliyor hafta sonları hepsini gördüm 👀 araba ile de çok diziyi görmüştüm baya