cokbilmismom aynı fikirdeyim 1bucuk yaşına kadar neredeyse hep kaynatıp ılıttım ama şöyle bi durum var o kaynamış suyun tadı nötr oluyor hiç guzel gelmiyor bana ben de nasılsa büyüdü diye yine sıcak suyu kettle da yapıp soğuk suyu normal dolduruyorum birleştiriyorum 1yasini gecmis bebek artık illa kaynatilmis içmek zorunda değil her yemeği damacana suyuyla bile yapmıyoruz kaldı ki öyle olsa damacana yetişmez 😃