lifewasntnoway normal detarjanla yıkıyorum bebeğimin tüm ek gıda ürünlerini sadece biberonu plastik olduğu icin bebek detarjani kullanıyorum kaynatıyorum o da her gün değil. Yani bebek detarjani içeriklerine de bakıyorum çokta doğal olduğu söylenemez. Tamamen doğal yıkamak isteyen sadece karbonat sirke kullanmali bunlar hangi yagi arindirir ki. Her şeyi kaynatmaya ek gıda kim vakti var ki 🤦🏼♀️ Mamayı hazır suyu kaynatmadan direk mama yapılacak kıvama kadar ısıtıp yapıyorum mesela , ama cogu kişi kaynayıp sogumasi gerektiğini söylüyor ama direk hazır suda içiriyoruz bebeğe niye mama yapınca kaynasin soğusun mantığı var bilmiyorum. Migrodalga konusunda benim yok zaten ama olsada bebeğin yiyecekleri için kullanmazdım. @Layddiana
Ama çokta sakinmamak lazım. Ben yemeklerinide mesela kendimize yaptığım gibi çeşme suyundan kullanıyorum zaten yemekler kaynıyor kaç derecede. Bazı şeyler çok abartılıyor. Herkesin anneliği kendine tabi çok el bebek gül bebek büyütene de karışmam