pembikmom Pek sevmem abur cubur tüketmeyi. Canım çok çekerse bir paketten 2-3 tane yerim kalanı bayatlıyor, çöpe gidiyor o yüzden pek almayı da tercih etmiyorum. Kuru meyve fındık ceviz pekmez gibi şeyler yetiyor bana. Evlenmeden önce eşim de çok fazla abur cubur severdi şimdi ayda bir kez alırsa yer. Eve pek sokmadığım için eşim de bıraktı yemeyi. Bitter çikolata alıyorum ama yalan söylemeyeyim canım isterse iki kare yiyip sarıp dolaba koyuyorum. Yanlış anlaşılmasın söylediklerim, bekarken de bizim eve pek abur cubur girmezdi alışkanlıktan böyle devam ediyor sağlıklı yaşam adı altında yazmıyorum 😅