pembikmom Kızlar kuruyemiş çekirdek vs cips sever misiniz eşim çok seviyor ve stok yapıyor sürekli alıyor ben hiç sevmiyorum eşim de bunları sevmeyen insan yoktur bence diyor bende vardır dedim ve maksat sohbet muhabbet olsun diye açtım
sek_kahve pembikmom süper bir sevgi söz konusu değil ama faydalı nimetler. O açıdan bakılınca her şey lezzetli geliyor.
esraalic pembikmom ben çok severim kardeşim de çekirdek yemiyor şaşırıyorum hatta nasıl yemezsin diye 😅
ozge2661 pembikmom cips sağlıksız olduğu için çok tüketmek istemiyorum ama yesem yerim yani :))) ama kuruyemişsiz bende yapamam hem sağlık açısından öncelikle hemde çok güzel araöğün :)) çekirdek de fakir eroini başlayınca duramıyorsun 😂
ElisaMom_ pembikmom bizde eşimle çok severiz ve eve stok yaparız hatta,cevizli sucukta vsr mesela onuda sürekli yeriz 😁
oylesinebiri__ pembikmom hiç sevmem eşim kendi oturup yer içecek felan da içmem o kendine çekirdek cips kuruyemiş alır senin canın bişey istemiyor mu der yok derim
Tatlican pembikmom Bende cips sevmem yılda 1 2 sefer alıp yerim kuruyemiş kışın severim çok ama kuş kadar yerim 😀
[silindi] pembikmom birkaç cips çeşidi var sevdiğim. Kuruyemiş hiç sevmiyorum belki ayda yılda bir kaju ya da Antep fıstığı yerim. Gebelikte bebek gelişimi için ceviz fındık badem falan aldı eşim en son kendi yiyordu 😂😂