zcg çok teşekkür ederim yorumunuz için, çok mutlu ettiniz beni, varolun, ancak çok korkuyorum aramızda sevgi bağı kurulmayacak beni sevmeyecek diye çok korkuyorum bu hisler doğduğundan beri var birde oğlumun bana düşkün olmayışı beni tetikliyor malesef, hiç düşkünlüğü yok herkesle yapabilir beni hiç aramıyor babasına çok düşkün ama, umarım tez zamanda bu hislerden kurtulurum dua edin bana 🙏❤️