merhaba güzel anneler, oğlum 1 yaşında doğduğunda hiç kabullenemedim çok değişik hissediyordum ama ona bişey olcak diye de ödüm kopuyor, ama sanki başkası doğurmuş bana vermiş gibi, sonra zamanla alıştım ama hala anne gibi hissedemiyorum ve çook vicdan azabı çekiyorum ben nasıl anneyim diye, oğlum hiç bana düşkün değil çok babacı , belki hala bu yüzden hissedemiyorum henüz anne demedi, aynı durumu yaşayan ve düzelen var mı? lütfen varsa söyler misiniz vicdan azabı çekiyorum çünkü