Merrose33 benim ikizlerim var 1 aylıkken gel dediler gittik biri normal diğerinde esneklik var çift bez bağlayın 1 ay sonra tekrar gelin dediler 1 ay çift bez bağladık sonra başka hastaneye gittik normal çıktı ama gittiğiniz hastane 1 ayın çok erken olduğunu normalde 2 ayda kalça ultrasonu yapıldığını söyledi