Merrose33 Selelay peki size hemşireniz mi dedi kontrol ettirmenizi bana 40ına doğru randevunu al dedi geç kalmış olmak istemiyorum
Selelay Merrose33 2ay civarında yapılması gerekiyor diye biliyorum , kesin belli bir zamanı yok sanırım
Deletedmom444 Selelay var canım bir aylıkken belli olmuyor bizim doktorumuz bakmadı bir buçuk aydan başlıyor bakılmaya dedi iki aylıkken de bakarız dedi 😘
KuzucukEfehan Emiri ultrason yerine gidiyorsunuz sadece bezi kalıyor yan ceviriyorsun sol kalçasında bakıyor ultrasonla sonrada sağa ceviriyorsun sağ kalçasına bakıyor tamam çok şükür benim oğlum da bir şey çıkmadı
Eeelif Emiri altını açıyorsunuz ulturasyon cihazı ıle kalça tarafına bakıyor bız dun yaptıkdır korkulacak bısey yok benım kızım cok sakındı hemen işimiz bıttı
Eeelif Emiri yok canım bez bantlarını açıyorsun o bantların oldugu yerden ulturasyon cihazı ıle bakıyor
Defneaselinannesi Merrose33 biz yarın gidicez cnm 2 ay 5 günlük oluyoruz. Sağlık ocağındaki ebe 2 aylıkken gidin demişti. Umarım sorunsuz bi şekilde gidip geliriz🙏🏻