Birtane ben bir ay önce doğum yaptım sezaryen çok güzel geçti ameliyatım. Sohbet ederek ameliyat oldum Doktorlar çok ilgiliydi ebeler felan. Oda tertemizdi Her bişeyde gelip yardımcı oldular çok şükür ben atlattım inşallah sağ sağlık kucağınıza alırsınız
Birtane İki doğum yaptım özelde ikisi lazerdi hiç belli değildi ama cam Sakura da ipli yani dikişli oldu 3 ay oldu doğum yapalı karnım şiş hala neden şiş anlamadım en kısa zamanda doktora gideceğim vla hastaneden ben çok memnun kaldım