miniktarantula şükür iyiyiz. Çabuk toparlandı 2 kilo bile yoktu doğduğunda ama küvözde falan kalmadı şükür. Şimdi 10 aylığız ama süreçler biraz zorlayıcı geçti. Beklenmedik anda kontrole gittiğim doktorum araştırmaya hiç gittin mi bir baktır dedi. Benim cihazlarım pek iyi değil bir görün en kısa dörder dedi ertesi gün gittim. Doktora demiştim randevu alamıyoruz diye oda sancım var falan de acilden gir baktır sen dedi Beylikdüzü’ndeki doktorum. O şekilde acilden giriş yapıl baktırdık. Bir anda doğurman lazım dedi. Plesantadan besin gitmiyor durmuş diyince ben zaten şaşırdım. Hiç bir hazırlık olmadan öyle muayene amaçlı gitmiştim. Doktorda doğurman lazım diyince ağladım hatta ben yalan söyledim. Hiç sancım falan yok doktor öyle söylememi demişti diye. Kadın halbuki durumda terslik olduğunu anlamış. Acil müdehale gerekli olursa cihazlar yetersiz diye hastanede yönlendirmiş.Ama benimlede alakalı olabilir doğumdan sonra hiç durup dinlenmedim. Herkes nasıl doğum yaptın böyle falan diyordu hemen ayaklanmışsın derken 20 günden sonra çıktı acısı açıkçası ama her doğum kişiye özel oluyor cidden. Hepsi o andaki vücut direnci psikolojik durumun vs.