Elifasel__ normalde doğduğunda bakılması gerekiyor oğlumu özelde doğum yaptım e nabiz da yazıyordu kızımı devlet de doğum yaptım dediğiniz gibi bilinmiyor yazıyor bende anlamadım neden bu şekilde kontrole gittiğimde kan almalarını isteyip öğreneceğim kan gurubunu