Elifasel__ 9. Ayda kan alınırken, kan grubunada bakılmasını istemiştim öyle öğrendik. Normalde ilk doğduğunda kimileri kan grubunada bakıyorlarmış ama bizim bakılmamış çünkü doğum raporunda sadece kan grubu yazmıyordu. Doktorda bazı hastaneler kan grubuna bakıyor bazı hastaneler bakmıyor zorunlu değil dedi