amantanrimdidim Benim kızım 32 aylık kilo olarak sorun yok ama artık son zamanlar sürekli karbonhidrat tüketiyor ekmek, simit, börek, makarna, pilav, patates
Kahvaltı olarak zeytin peynir yumurta salatalık tahin pekmez ama hep ekmekle yer yumurtadan 3 gün yiyorsa 4 gün yemez pankek vs yapınca da seve seve yemiyor bazen tost yapıyorum bi yiyor bi yemiyor .
Çorba içiyor ama sırf karnını doyurmak için severek içmiyor. Bu aralar abur cubur takıntısı var mesela evdeysek sürekli saat başı bişey ister dışardaysak daha az ister. Bizim de böyle bir sorun var 🤦♀️ bu arada kahvaltı da yumurtayı ben yediririm diğerlerini kendi yer çorbayı da genellikle ben içiririm ama akşam yemeğinde pilav makarna vs kendi yer