2,5 yaşında bir oğlum var artık yemek konusunda o kadar beni zorluyor ki😔kahvaltı olarak yumurta, peynir, zeytin bunalrı hiç yemez verdiğimde öğürüp çıkartıyor. Biz kahvaltı yaparıs o elinde kuru bir şeyler geveler veya çorba tarzı falan yer dün pankek yaptım mesela onu severdi onuda yemedi biraz da hasta bu ara siz neler yapıyorsunuz bu konu beni çok yoruyor ve üzüyor.