Meri-Mel ygtzynp Ben de şaşırdım herkesin kaynatmasina taze koyulan barbunyanin tüm vitamini gider kız iki kez kaynatinca neden ne ara bu kadar işlem yapıyorsunuz diyesim geldi kuru için olur o hasla dök falan ay yazarken yoruldum 🤣🙈
Bezelyeannesi ygtzynp işte ben tadınıda beğenmedim ne yalan söyleyeyim daha doğrusu yiyen kimse beğenmedi bu taga alışkın olduğumuz için de olabilir bilemiyorum 😅 ben yine ön başlamadan yanayım galiba