Kızlar ön haşlama yapıp yani boyasını akıtıp öyle atıyordum dolaba bu sene çiğden koydum geçenlerde düdüklü de pişireyim dedim ama pek hoşuma gitmedi beş on dk haşlayıp süzüp sonra tekrar pişirsem olur mu çiğden atanlar düdüklü de nasıl pişiriyorsunız