Meri-Mel Orenda_ Canım kendisine sordun mu genelde o yaşlar kendi tercih ediyor ya ,dün akşam arkadaşım attı kızı dokuz yaşında ramazanda kutlama yapmak istemiyorum teyzesi ama Elif çok istiyor bu pastayı seçtik diye 🥳🤩
Orenda_ Meri-Mel Doğru diyorsun pasta nasıl istersin dedim Astronot dedi ona göre baktım birinci ile üçüncüyü beğendi 😊
Orenda_ [silindi] Sağol canım sordum 1.ile 3.arasında kaldı ama galiba birinciyi yaptıracağım onu daha çok beğendi 😊
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Orenda_ Bence 1. Ama evet oğlunuza sorun bencede, o seçsin. Güzel yaşları olsun 🤲🎂
Orenda_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Oğluş da 1. ve 3.yü beğendi bende 1. ve 2. yi beğendim ortak olsun 1 diyelim🤭😄