_alininannesi ilk 6 ay özellikle yazın her gün dışarı çıkardım ama o kadar durmazdı ki eve gidince susardı ancak öyle düşünün 😅 kışında vazgeçmedim haftada bir de olsa dışarı çıkıp gezdirdim ama bana mısın demiyor. psikoloğumuza göre zaten kendi kendi vakit geçirme sağlıklı bireylerde olan bir beceriymiş, onun bunu yapabilmesi odaklanıp kendi oyun kurması, kendi kendini sakinleştirebilmesi kesinlikle iyi bir durum olduğu için endişelenmemi gerektiren bir şey olmadığını söyledi. 🌞 bende zaten ilk 6 aydan sonra her ağladığında hemen yanına gitmedim, her istediğini yapmadım. (temel bakım hariç tabiiki) 5-6 dk kapıdan dinledim eğer kendisi sakinleşiyorsa müdahale etmedim, eğer yapamıyorsa onu regüle ettim. çünkü bildiğiniz üzere o aydan sonra anneyi manipüle etmek için ağlıyor gibi yapabiliyorlar ya da kendilerini daha çok ağlatıyorlar 😅 özellikle kendi kendine vakit geçirme kapasitesinin artmasını buna bağlıyorum. ama mizacın da çok büyük bir etkisi var 🙈