_alininannesi Zamanla aşılıyor. Komşumun oğlu o aylarda eve misafie gelsin kıyameti koparırdı. Babasında bile durmuyordu annesi olmasa. Sevdiği tek biri vardı o da ben 😂 şuan 32 aylık eskisi gibi değil hala en çok bana düşkün ama başkası gitsin evlerine ağlamaz iletişim kurar, yabancı da olsa konuşur. Çocuklarla oynar
Benim oğlan da tam tersi bebekken neşe saçar herkese atlardı, şuan yabancıları istemiyor. Hatta bazı insanlardan çok kaçıyor insan seçiyor