birazquality esim s24 ultra aldi
İphone u tek gecer (benim gorusum)
Bende 15 var esimde s24 ultra var ama onun kamerasi profesyonel kamera gbi herseyi kendi ayarliyor renk tonlari odaklama falan yapay zekasini da cok iyi eklemisler
Bu arada samsungun sadece S serisi iyidir gerisi çöp