Evet Gmail istediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz. Eşimde s24 ultra var bende iphone 15, Diğer özellikleri için bir şey diyemiyorum ama kamera kesinlikle iPhone’a daha iyi. Sarj konusunda ise bence samsung daha iyi. Ama androidden iosa geçişte çokta zorlanmazsınız max 1 hafta