Medihayldz Minagece bırakın uykusunda alsın bende öyle alıstırdım gece uykularını uykusunda 4saatı gevıktırmeden verıyordum memeyı yada bıberobu emıyordu sonra uyuyordu hem uyku sureklılığı olut hem gecelerı uykuyu anlar bebek
Minagece Aysnr-dvran-efe bizde öyle canım :/ emmedi şekeri düştü solunum sıkıntısı yaşıyormuş gelişimini takip ediyor musun peki
Bsrkoc Minagece benim oğlumda 19 aralıkta doğdu 🥰 geceleri 3 saatte bir kaldırıyorum kendisi uyanmıyor en fazla 10 dakika emiyor ne zamana kadar uyandırmalıyım acaba bıraksam sabaha kadar uyur
Bsrkoc Minagece evet çok şükür emerken ağzının kenarlarından taşıyor hep birini emerken diğer göğsüm akıyor dokunduğum zaman da hep dolu oluyor yetiyor çok şükür