birprens_birprenses demir2606 vücudunu kuru bırakırsanız tekrarlıyor mesela şuan egzama görüntüsü yok ama kaşıntı hala var uykusundan uyanıyor sürekli kaşıntı kremini sürüyorum devamlı uzun bir süre devam edecek sanırım doktor 11 12 yaşına kadar bu sürer demişti
demir2606 minikkelebegim13 emziriyorum evet en başta normal kremlerle halletmek istedim. Eğer geçmezse kortizonlu kullanıcam sanırım teşekkür ederim
demir2606 birprens_birprenses ya bebeğimde değilde bende çıktı stresten çünkü cildimi kuru bırakmam İnşallah hepimizinki geçer teşekkür ederim