cLearQueen demir2606 biodermayı surat surme dedi, ben dermtologa gittim. Bioderma kasintiyi da aliyor kızım deliksiz uyudu
arnka_mommy demir2606 kortizonlu krem 3 gün löcoderm, bepanthol sensiderm biz bu şekilde çözüm bulduk çok şükür.🌺
arnka_mommy demir2606 Bebeğimde. Hemde çok ileri seviyede, o kaşıdıkça kanatıyor ben gördükçe ağlıyordum. tırnak izinden yüzü perişan olmuştu. Çok şükür Allah’ıma iyiyiz şimdi 🙏🏻 burada ki @cLearQueen ‘e ayrı teşekkür ediyorum o önermişti bepantholü. 🌺
demir2606 arnka_mommy bende onu alıcaktım da yüze kullanımayı önermedi dedi arkadaş siz yüzemi kullandınız bepantolü
arnka_mommy cLearQueen Aminn amin. 🌺 Çok şükür çok iyi geldi. 🙏🏻 Kaşıntısız uyku uyuyor oğlum çok sağolun 😊
arnka_mommy demir2606 Evet yüze kullanıyorum. yüzünde ve alt boyun bölgesinde egzama var. Bir sorun yaşamadım 🤷🏻♀️ Bioderma için söylemiş olabilir.
demir2606 cLearQueen ay kusura bakma okadar çok marka okudum ki bepantol için dedin sandım bioderma için demişsin 😬😬
Niyesordunbucevabi demir2606 benim bebeğimin yüzü egzrmadan yanmış gibi olmuştu postlarıma bakabilirsiniz Mustela stelatopia kullandık iki günde geçirdi
demir2606 Niyesordunbucevabi baktım ona ama birsürü çeşidi var düz olanımı yoks emollient ve lipit diye modellerde var hangisi acaba
birprens_birprenses demir2606 önce advantan kullandık 7 gün sonra her gün günde 2 defa olacak şekilde Bepanthol sensidaily kullanıyoruz çok iyi geliyor
minikkelebegim13 demir2606 dermovate merhem kahverengili olan canım bana iyi geliyor ama kortizonlu olduğu için eğer hamile veya emziriyorsan doktora danışıp kullanmalısın, aile hekimine de yazdırabilirsin reçeteli bir ilaç🌸
demir2606 minikkelebegim13 emziriyorum evet en başta normal kremlerle halletmek istedim. Eğer geçmezse kortizonlu kullanıcam sanırım teşekkür ederim