serap_momy hissettiklerinin ağlamalarının ve duygularının hepsi o kadar normal ki, ben de 2 ay önce doğum yaptım ilk iki hafta ben de sizin gibiydim, hiç geçmeyecek gibi geldi hatta, sürekli bebeğimi seviyor muyum diye sorguladım, etrafımda doğum yapmış insanlarla konuştum sonra bir gün birden geçti. Sadece bunun geçici olduğunu unutmayın, kendinizi daha da fazla o girdaba çekmeyin. Yalnız değilsiniz bunu yaşayan ilk kişi siz de değilsiniz biraz zaman gerekli sadece, umarım bir an önce geçer