nuraneda aysgunesmomy evet evet şişlik vardi baya, indi çok şükür kalmadı. Allah şifasını versin miniklerin, çok kullanmak istemiyorum ama daha 2 ay kullanicaz:(
aysgunesmomy nuraneda instagram varsa bi foto atabilirmisiniz acaba nasıldı inmeyecek diye çok korkuyorum 😞😞 dozunu da az başladı bebeğim küçük diye
nuraneda aysgunesmomy maalesef sosyal medyam yok, ceviz kadar genişlikte ama ceviz kadar şiş değil.. sanki bir tatlı kaşığını yanağına koymuş gibiydi, şişliği de o kaşığın arka yüzü kadar. Bilmiyorum anlatabildim mi
nuraneda aysgunesmomy bir şey olmaz inşallah, bizimkinin şişi hemen indi, sizin de iner inşallah hemen
aysgunesmomy nuraneda evet evet anladım bizimde öyle gibi kaş üzerinde ama dozu az ilacın. az bi şişliği indi ama inmez diye korkuyorum :( teşekkür ederim inşallah bizimde bir şeyimiz kalmaz çok yıpratıcı bi süreç :(
nuraneda aysgunesmomy kesinlikle yıpratıcı, ama Allah dermansız dert vermesin diyelim.. inşallah en kısa sürede geçer ikisinin de, bize en az 3 ay kullanıcaz dedi doktoru
ysmnsrc Bu süreçte çok büyüme oldu mu çünkü benim kızımda biraz büyüdü ve kabardı göz kapağını tam anlamıyla açtığında oraya takılıyor gibi oluyor
aysgunesmomy ysmnsrc benimde aynı şekilde oldu göz kapağında . büyüdü baya hafif azaldı şişliği sonrasında ama durdu gibi yine
sophisticated Normalde peki bebeklerinizin lekeleri kabarıkmı benimkinde sadece leke şeklinde hafif. Önemsiz mi oluyor öyle olunca doktor 1 yaşına kadar geçer dedi
ysmnsrc sophisticated kızımınki önce minik bir çizgi ile başladı biraz daha belirginleşti şimdi o kızarık Olan yer kabardı