nuraneda Kızlar bebeğinde hemanjiom olup da ilaç kullanan var mı? Bize ilaç başlayacaklar ama yan etkileri ağırmış korktum açıkçası 🥲
Senakaraca nuraneda dideral kullanıyoruz. Yaklaşık üç yaşında oğlum. Ortalama bir senedir. Tedavi görüyoruz hafif azalma var ama tamamen bitmedi
1prensessannesi nuraneda benim kızımın göz kapağında burnunda vardı bunlar geçti birde ense bölgesinde sac altında var onlar geçmedi. Ve poposuna morluk var o da gecemdi doktora bir kez gitti normal demişti 7 yaşına kadar ancak geçer demişti ilaç falan kullanmiyoruz
ozr42 nuraneda bebeğim 13 aylık 4 aylıkken başladık hemangiol şuruba. 8 aya kadar kullandık çok şükür bi problem yaşamadım hatta memnun kaldık . 3 yerinde vardı saç bitiminde yani alnında elinde ve göbeğinde . 8. Ayda kestiler hem kendi kendine geçebilecek döneme geldiği için ve bizde 3 ay fiziksel olarak gelişim geriliği oldu . Yani herşeyi durdu ne kilo aldı ne boyu uzadı nede kafa ölçüsü büyüdü. İlaç yapabiliyormuş . Alnındaki şişti ciğer gibiydi şişliği gitti rengi açıldı. Göbeğindeki gitti bile . Elindekide rengi soldu . İlacı bıraktıktan sonra alnındaki tekrar kızarmaya başladı hafiften doktor olabileceğini ama şişmez dedi ve gerçekten şişmedi sadece rengi var biraz Allah’tan saçı kapatıyor.
nuraneda Senakaraca geçmiş olsun bizimki daha 4,5 aylık. Bir senede geçmiş olması gerekmez miydi çok mu büyüktü? Bizimkinin yüzünde ve deri altında var
Senakaraca nuraneda Düşük doz ile başladık. Normal diyor doktorumuz. Bakalım geçmezse lazer düşünüyoruz biraz daha büyüyünce. Aşırı bir lekesi yok silik açık pembe şeklinde
nuraneda 1prensessannesi anladım bizimki morumsu renkte ve hafif kabarık, deri altındaki de şişlik oluşturdu sizinki böyle değilse ilaç gerek görmemiş olabilir doktor
nuraneda Senakaraca 2-3 yaşında olsa başlardım hemen ama 4,5 aylık olunca çok çekiniyorum. Dozu ne kadar sizinkinin? Bizede dideral değil de hemangiol şurup verdiler
Senakaraca nuraneda kg orantılı başladık. On mg olarak. Siz bence de bekleyin biraz daha ilaç kalp ritmini vs. Değiştiriyor. Şurup olanı devlet karşılamiyor bildiğim kadarıyla doktor direkt bize bundan başlattı. Küçük olanlara hastanede yatış yaparak ilacı verdiklerini söyledi. Bizimki büyük olduğu için evde kullanıyoruz
aysgunesmomy nuraneda Şişlik varmıydı sizin deri altında acaba. bizim var göz kapağında deri altında . Şişlik incisin diye bekliyorum 14 gün oldu ilaca başlayalı :(
nuraneda ozr42 Allah Allah ilaç gelişimi durduruyor muymuş? Bunu ilk defa duydum, doktorlar da demedi bir şey. Sadece kalp atışını yavaslattigini tansiyon şeker düşürdüğünü söyledi, bu durumları yaşadınız mı peki?
ozr42 nuraneda bana doktor demişti eğer gelişiminde gerilik olursa söyleyin kesecez diye hatta gittiğimde soruyordu doktor gelişiminde bi problem varmı diye . Bende hiç duymamıştım kimse bundan bahsetmemişti. 3 ay kadar oldu hatta ben önce ona bağlamadım ama ilacı kestiğimizden 1 ay sonra boyu uzadı kilo aldı . Her ay kilo ölçümü yaptırıyordum ilaç için . Yok bizde öyle bi durum olmadı tok karnına verseniz daha iyi şeker düşüklüğü felan olmaz o zaman. Ben mama veriyordum yarım saat sonra içiriyordum şurubu.
ozr42 nuraneda 4. Ayda 7 kg dü 7 mm şırıngasıyla vermiştim ilacın yanında şırınga çıkıyor normal şırıngılarla aynı ölçüde değil öyle demişlerdi kilosu neyse o kadar veriliyor.
nuraneda Senakaraca anladım aslında beklemek istiyorum ama niyeyse doktorlar hemen ilacı verelim derdindeler. Bi yandan da korkuyorum Allah korusun kesilir patlar bi şey olur kanar da durduramayız diye :(
demetalyaa @nuraneda bizimde sol omzunda deri altında şişti büyüdü morardı bizde ilaç başlıcaz sizin sonuçlarınız nasıldı
nuraneda demetalyaa biz başlayalı bir ay kadar oluyor, ilk olarak sabah akşam 3,5 mg başladık şimdi ise sabah akşam 7,5 mg veriyoruz. Çok şükür yan etki oluşmadı, şişlik indi, izleri de solmaya başladı 🤲
nuraneda aysgunesmomy evet evet şişlik vardi baya, indi çok şükür kalmadı. Allah şifasını versin miniklerin, çok kullanmak istemiyorum ama daha 2 ay kullanicaz:(