basakhanim34 cok yakinımın oğluydu bu çocuk oncelikle surece heranlarina şahit olduklarimi iletiyorum sadece ewet bircok yere gotrduler en çok genetik olduğuna,(ki amcasinin çocukluğu ayniymis daha betermis bile)hiperaltif olduguna,cok zeki bi çocuk ama zekasini kotuye kullanmaya basladgnu filan soylemislerdi..sakinlesmesi icn ilac verilmiatu cnku bi hastaligi vs zeka olarak bi gerilgi yoktu aileside kullanmak istemedi ilaclari asıl onlarin zhinsel olarak ters etki yapabilecegini dusunuyorlardı…oyuncak nihayetinde artk o tur seylere tepki vermiyorlardi tepki aldikca cocuk malum daha aksini yapiyor yada aşiri ofkeleniyordu oyuzden saldilar.başetmesi güç bi çocuktu 9 10 yasina kadar.